Skjut mig

Åh jag hatar det här j#vla hotellet. Kan dom inte bara boka upp 3 rum åt oss som vi kan få ha resten av tiden? Nej, nu måste vi tydligen flytta igen till ett j#vla konferensrum i tre nätter. Are you f#cking kidding me? Vill bara här ifrån nu. Orkar inte mer. Pappa skulle ringa mig snart och då ska jag be honom ringa Hannu (rektorn) och klaga. De behandlar oss verkligen som skit. Tinna som jobbar med Emma hade klagat på Margret och sagt att vi inte kunde bo såhär och då hade Margret tydligen sagt "sluta vara så snäll". Känner oss verkligen önskade här. Sitter inne på toaletten bakom receptionen och vill verkligen inte gå ut igen. Funderar på att säga att jag har migrän eller nått sånt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0