Slut i kroppen

Vi fick jobba idag och det har gått riktigt bra. Vi har till och med checkat in och ut gäster själva, haha. Vår "lärare" David, eller Davi∂, har visat oss massa saker så det är bara att hoppas på att det sitter kvar tills jag ska jobba nästa gång. Är ledig imorgon, men då jobbar Emma. Ska plugga lite matte och träna tror jag. Sara och Natta jobbar till 1 så ska kanske gå ut och utforska lite med dom också. Ska fylla kylskåpet med lite mat också ifall man blir hungrig på kvällen. Vi får i alla fall ta kaffe och sånt från maskinen i lobbyn när vi vill. Har druckit en cappuccino och en latte på 3 timmar haha. 
 
Maten kanske inte är den bästa. Till frukost är det mackor som gäller och till lunch idag var det lamm, vilket jag inte tycker speciellt mycket om, till mellanmål var det mackor och wienerbröd och till middag var det mackor, haha. Tur att det är gratis i alla fall. Känner dock ett stort behov av frukt nu. Får köpa det imorgon. 
 
Nu ska jag nog ta och kolla lite film eller något sånt. 
 
Mitt och Emmas rum, min säng
Utsikten, fixar bättre bilder imorron


Kommentarer
Darya

Tack så mycket

2013-04-09 @ 12:31:54
URL: http://darow.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0