Usch och fy

Vädret är sämst idag. Regnar och snöar om vartannat. Trist att man är ledig när vädret suger. Ville gå ut och ta massa bilder, men sket i det. Gick och letade efter en större mataffär med Sara och Natta istället. Vi hittade den efter ett tag, men innan det satte vi oss på Subway och åt lunch. Mumsigt! Maten suger rätt ofta i personalmatsalen. Nästan alltid fisk eller lamm. Tycker om fisk till en viss mängd, men lamm klarar jag inte av att äta. Eftersom jag har min lördag idag så köpte jag lite godis på affären. Tydligen så har Island ingen annan laktosfri mjölk förutom sojamjölk så köpte det också. Testade precis att ha det i kaffet och kände ingen smak av mjölken, yay. Annars tycker jag inte om sojamjölk. 
 
Gick även till gymmet och tränade i 40 minuter. Blev crosstrainer och löpband. Fick håll på löpbandet så tog en power walk istället för att jogga. Spurtade dock den sista minuten. Asskönt! Längtar hem så att jag kan springa ute istället. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0