Back in Brizzie

Hej hopp! Nu är jag tillbaka i Brisbane efter en veckas solande, badande och festande i Byron Bay. Kom hem igår eftermiddag, men var så jäkla trött så orkade inte riktigt blogga då. Även fast jag haft sjukt roligt i Byron så var det väääldigt skönt att komma hem till sin egna säng (som inte var full med sand). Träffat massa roliga människor och druckit alldeles för mycket öl och alldeles för lite rom och cola. Lyckats bränna mig och nu flagnar jag på massa ställen. Blivit rätt brun också, fast nu ser jag att jag skulle solat ryggen lite mer. Är brunare på magen. Får fixa det vid poolen här istället. Tror jag pratade med typ 2 Australiensare under hela vistelsen, haha. Majoriteten i Byron är tyskar och svenskar.
 
Har hur mycket som helst att berätta, men tror att jag delar upp det lite. Annars blir det väl en hel roman i ett inlägg. Lägger ut första delen senare idag, måste till affären och köpa mat. Min hylla i kylen har endast en syltburk, smör och sallad på sig så svälter snart ihjäl här. Ni får en fin bild på min bränna så länge.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0