Fredagkväll

God kväll på er! Har precis kommit hem från south bank där jag suttit på en bar med några av svenskarna och några från skolan. Vi hade en hejdå-kväll för Malin som flyttar till Sydney. Började med fika på Max brenner, chokladrestaurangen, och sen satte vi oss på en var och tog några öl/cider. Riktigt trevligt men jag satt och gäspade hela tiden. Sov alldeles för lite inatt. 

Annas och mimmis chokladfondue (samma som jag och Brandon åt)
Min chocolate dip (smält mjölkchoklad och jordgubbar)

Nej jag drack inte hela kannan själv

Fiona, Mimmi och Malin 

Blev jättehungrig när jag kom hem så smällde ihop en omelett haha.






Kommentarer
Mikael T

Ha ett bra jullov! Vi måste gå till chokladstället när vi kommer till Brisbane. Vill ha chokladfondue!

2013-12-20 @ 21:40:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0