Trötter

Hej hej! Har helt glömt bort att blogga idag, woops. Sånt som händer. 

Dagen började med att jag vaknade fem över 7 istället för klockan 6. Hann fixa mig och få med allt i väskan, men hann inte äta frukost vilket ledde till att jag hade vääääldigt svårt att koncentrera mig på lektionen. Det blev ju inte bättre av att läraren pratade om restauranger hela tiden. Jobbigaste läraren jag varit med om. Konstig dialekt, pratade väldigt tyst och kom aldrig fram till någon poäng när hon babblade på. Längsta dagen i mitt liv nästan. 

När jag kom hem råkade jag lägga mig på sängen och det slutade med att jag halvsov fram till 6. Gjorde havregrynsgröt till middag, lat idag. Frågan är vad jag ska ta med mig för lunch imorgon, hm. Steka lite ägg och göra äggmackor kanske? Får se vad jag orkar fixa imorgon bitti. 

Nu ligger jag iaf i sängen och funderar på varför jag ens är vaken nu. Ska upp om 5 timmar. Ska ställa 10 larm så jag vaknar.

Min middag, gröt med lingonsylt, mango och apelsinjuice.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0