Orkar inte

Det är något seriöst fel på min dator. Kan av någon anledning inte ansluta till nätverket här hemma. Rutan där man skriver in lösenordet kommer inte ens upp. Testade att återställa datorn utan att ta bort mina filer, men det löste ingenting. Har ingen extern hårddisk som jag kan lägga över filer till så jag kan göra en återställning av datorn. D-A-M-P! Troligen är det nått virus eller nått, men enligt mitt virusskydd så finns det inga farliga filer på min dator. Hatar elektronik. Blir bara arg. Har inte tålamodet att sitta och lösa massa problem. Datorer ska bara fungera. Ska det vara så svårt att ha en dator som inte krånglar? Saknar min Mac. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0