Fredag!

Today i don't feel like doing anything...

God eftermiddag på er! Jag somnade redan vid halv 10-10 igår och sov till 8 i morse. Kan inte beskriva känslan av att få sova ut. 
Idag har jag inte gjort ett skit. Jo jag har tvättat sängkläderna! Men annars har jag suttit i sängen och skrivit lite samt ätit kanelbullar. Mums på det! 
Hade tänkt sola idag, men den där solen ville inte kika fram ordentligt på dagen, men vid tre då jäklar kom den fram. Solen försvinner från poolområdet typ den tiden så var ingen vits att ens gå ner. Bättre lycka imorgon! 

Ikväll då? Hoppas på utgång men vet inte om det blir av. Vill till birdees och dansa rumpan av mig! Plus att man får ha converse på birdees och att jag slipper ha klänning. Score lixom!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0