Sjuka skönhetsideal

Jag är jävligt trött på alla sjuka ideal som finns. Låren ska inte gå ihop, väger du mer än 50kg är du tjock osv. Mina lår går ihop, jag väger mer än 50kg och är inte speciellt tjock. Om jag får säga det själv tycker jag att tjejer utan former inte är speciellt sexiga. Jag har inte speciellt stora bröst, men jag har en rumpa som jag är jäkligt stolt över. Tror inte att speciellt många killar tycker att tjejer som ser ut som vandrande pinnar är speciellt snygga, men det är bara vad jag tror. 
När jag var i mina bästa form vägde jag mellan 58-60kg och det var bara muskler. Jag blir rädd när jag här tjejer säga att de väger 45kg och är 165cm långa. Benen kommer fan gå av på dom om de går för mycket! 

Nej muskler är snyggt och vandrande pinnar är inte speciellt snygga, haha!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0