Sömnproblem

God kväll!
Jag har upptäckt att jag har kommit in i en sömnproblemsfas, jag är jättetrött hela dagarna fram till typ 10 på kvällen. Då jäklar blir jag hyper och skulle kunna springa ett maratonlopp. Somnade vid fem i eftermiddags och vaknade sju. Fortfarande jättetrött men måste bli klar med en inlämning idag. Känns som att ögonen ska falla ihop när som helst.
Har även kommit fram till att jag sover bättre tillsammans med någon annan. Då sover jag utan att vakna en enda gång på natten. Sover jag själv vaknar jag oftast 2 gånger per natt. Konstigt det där.

Tog en paus i pluggandet och läste lite roliga serier på satwcomic.com. Har ni inte varit inne där så gå in och läs dom! Hon som gör serien är från Danmark och hon driver med alla länders stereotyper, inklusive Danmark. Så sjukt roligt! Har läst alla typ 5 gånger och skrattar fortfarande lika mkt varje gång, haha.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0