Svårt det där med rubrik

Hej hej! Har precis vaknat och hade ärligt talat världens skummaste dröm inatt. Drömde att jag var höggravid och Marcus var pappan. Sen skulle jag lära mig cricket helt plötsligt och då gick jag, nån snubbe jag tydligen dateade, Sandra och några andra ut på ängen utanför mina föräldrars hus, men vi var i Australien. Såg en känguru hoppa förbi i trädgården och sen skulle jag ut på upptäcksfärd för att se andra vilda djur. Såg en tiger och bara så ni vet så finns det tydligen vilda tigrar här haha. Jävligt skum dröm med andra ord.

Första natten jag sov helt själv på tre veckor. Rätt skönt faktiskt. Behöver inte klättra över saker för att ta mig till badrummet längre haha. Nej nu ska jag fixa nån frukost. Svälter lite här.
Nyvaken och snygg 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0