Äntligen hemma

Ja, vi kom hem nu. Så kan det gå när man drar ut med mig. Eller ja, vi hamnade hos Christoffer på kvällen och drack där och sen vaknade jag och han vid typ 1 och då hade Chrippe varit vaken sen typ 7, stackarn. Blev en frukost på coffee club, pannkakor!!!! Sen drog vi hem och nu ligger jag på sängen och ska snart duscha tror jag. Produktiv dag! 

Igår hamnade vi i alla fall på south bank och där fick vi runt bland alla marknadsstånd och sen satte vi oss på en italiensk restaurang. Blev carbonara för min del och bolognese för Chrippe. Vi kände oss lite fancy också för vi drack VIN till maten. Inte ofta det händer kan jag säga. Druckit för mkt öl de senaste dagarna så var faktiskt gott med vin. Väldigt fruktigt med mkt smak av grönt äpple. Me like! Vi satt där och snackade i några timmar nästan och sen drog vi till Christoffer och drack med han och hans house mate Tony. Riktigt trevligt.












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0