Måndag igen

Vad händer med veckorna? Det är ju redan måndag igen! Ingen skola idag iaf vilket är vääääldigt skönt. Går bara onsdag och torsdag det här blocket. Dock till fem båda dagarna, men ändå rätt skönt. 

Har precis ätit frulle på balkongen, blev äggröra och ett äpple samt apelsinjuice och kaffe. Kaffet blev dock väldigt svagt så drack inte upp det. Får köpa en kopp i stan sen. Vi ska till south bank och shoppa lite och sola. Ska bli skönt. Lär inte vara allt för mkt folk heller eftersom det är måndag. Fast de som går i skolan har fortfarande sommarlov så kanske är lite ungdomar där, men ändå. Hur sjukt är det inte att dom har sommarlov över jul och nyår? Jag håller knappt reda på vad det är för månad. Om nån säger januari till mig så betyder det inte januari i mitt huvud längre. Det är typ bara ett ord. Januari för mig är snöööööö. 

Btw så är det farligt att läsa massa hästbloggar när man inte har ett stall att åka till. Abstinens! Nån som vill sponsra mig med en häst när jag flyttar hem igen?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0