Oj då

Jag har visst en blogg. Nej men jag har inge gjort så mycket de senaste dagarna så har inte haft något att blogga om. 

I lördags drog jag ut med några svenskar och britter. Rätt kul och betalade inte för en enda drink. Awesome! Sov hos Christoffer på natten. På söndagen så drog vi in till stan och spelade biljard med tre andra svenskar. Lyckades faktiskt få i flera kulor, lite stolt över det. Christoffer lärde
 mig att spela i början eftersom jag typ aldrig har spelat på riktigt. Sen fick han se min "dåliga-förlorar-sida" när han lyckades vinna över mig. Han hade väl fått se den förr eller senare ändå. 
Kom hem till Genesis vid typ 4 och träffade den nya svenska killen. Verkade schysst iaf. Gjorde typ inget mer vettigt i helgen.

Igår (måndag) så var det världen oväder på eftermiddagen och en bit in på kvällen som resulterade i strömavbrott och inget wi-fi. Datorn var nästan urladdad när det hände, precis som båda mobilerna, yay. Vi kunde inte laga mat heller så alla fick typ panik. Sen upptäckte vi att allt från vår korsning och längre ner på gatan var utan ström men åt andra hållet, bara tvärs över vägen fanns det ström. Drog därför till pizza hut och köpte mat så vi svalt inte ihjäl. Klockan 9 kom strömmen tillbaka. Den slogs ut klockan 4 så vi var utan elektricitet i 5 timmar. Askul! Not. Blev ett riktigt högt jubel från alla när elektriciteten kom tillbaka, haha.

Idag har jag typ legat i sängen och kollat på serier hela dagen. Haft ont i ryggen så har en anledning i alla fall. Gör ont att ligga på rygg och på mage, minst ont i fosterställning så blir den stilen i natt. Christoffer är skyldig mig en massage så han får fixa min rygg nån dag. 
Nu ska jag försöka sova, skola imorgon från halv 9 till 5. Lär dricka 4 koppar kaffe under dagen. Ingen billig dag med andra ord.

Var rätt nice ljus ute igår kväll efter ovädret, men mobilen ville inte att det skulle vara lika fint på bild. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0