Whoops

Dålig på att blogga, i know, men det har varit rätt mkt i skolan den senaste tiden plus att Chrippe kom hit i söndags så har lixom prioriterat att umgås med honom än att blogga. Nu sover han dock så passar på att skriva lite. 

Den här veckan har gått väldigt fort. Tyckte det nyss var måndag? 
Var på arbetsintervju i måndags, four points Sheraton, och det kändes som att det gick bra så sitter spänt och väntar på svar. Kommer troligen i början på nästa vecka. 
Annars då? Har druckit öl varje dag i en vecka nu. Inte så att jag blivit full, mer som en chill grej. Skyller på att Chrippe har semester. Blev full i torsdags, men då var det även Rom och Cola inblandat. Ja, jag spydde på kvällen och ja, jag ville ta livet av mig då för att jag mådde så dåligt och har smått fobi för att spy. Mådde bra igår iaf, fast var inte sugen på någonting att äta förutom oreos och vattenmelon. 
Igår satt vi några svenskar i Roma street parklands och grillade, drack öl/vin och umgicks. Riktigt trevligt. Har inte haft tid att träffa Christoffer på hela veckan så var kul att få se honom. Drog hem igen vid 8 och satte oss på balkongen och drack öl med Ted och hans nya roomie Patrick. 

Nu sitter jag på min balkong och käkar frulle. Passionsfrukt, mango och vattenmelon. Asgott! Brukade ju bara äta frukt till frukost ett tag i Sverige och mådde riktigt bra av det så kanske ska börja med det här också. Dock är frukt rätt dyrt av någon anledning. Mkt odlas ju lixom här så fattar inte varför det är dyrt? Aja, får kanske dra ner på annan mat istället. Blir nudlar resten av måltiderna.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0