Buss igen

Känner att mitt liv består av att åka buss just nu. Är på väg hem från Christoffer, ska snart hoppa på andra bussen. 

Igår blev det utgång och innan det förfest i tjejernas nya hus. Så grymt mysigt hus. Skulle också vilja bo där, men får ju inte flytta förens om en månad. Ska kanske ta Christoffers rum när han flyttar hem till Sverige. Hans roomies är trevliga så det känns rätt bra. Kommer kanske kännas lite konstigt att sova i hans rum utan honom, men slipper iaf leta boende. Och hans hyra är rätt billig så blir nog bra. 

Skulle haft en pluggdag idag, men vaknade 12 typ och åt frukost vid 2-3. Sen kollade vi på ett avsnitt ouat (han dissar allt i den serien så kommer vägra kolla på den med honom eftersom jag älskar den). Sen kollade vi på Grown Ups 2. Så jävla rolig. Efter det ville han kolla klart på en dokumentär om Kinas ekonomi. Det enda jag kommenterade var "nu är dom i Shanghai!" Och "där har jag varit, där också och där med!" Jobbig tjej haha. 
Det är iaf därför jag inte kommer vara hemma förens typ 8. Borde kanske handla lite också, får se hur jag gör. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0