Guess what????

Jag väntar på bussen! Ovanligt jag vet. Har varit på beach house ett tag och sagt hejdå till Mimmi som flyttar till Sydney på lördag. Kommer nog se henne imorgon, men ändå. Hela gamla Genesis gänget var där. Grymt kul att får träffa alla igen. 

Hade presentationen för mitt, Malins och Sams event idag. Winter wonderland bröllop. Vi hade så mkt props och cupcakes så vi lär ju få en femma. Nej men läraren tyckte vi var grymma så tror vi får det. Annars kommer jag ärligt talat gråta. Lagt ner så mkt tid på det här. 
Slutade egentligen fem men drog vid halv tre och tänkte att jag kunde plugga hemma. Tror ni inte att jag glömde datorsladden i skolan?? Så kunde ändå inte plugga något. Så jävla segt. Gick och gymmade istället. Höll på att svimma efter typ 10 minuter på löpbandet så gick ett tag, men det gick inte över så efter 20 minuter gick jag upp igen och vilade. Tror jag sovit för dåligt i veckan. 

Ska till Christoffer nu iaf och mysa lite. Han drar om en månad! Han går ut skolan imorgon, helt sjukt! 

Bussen ska komma nu, jävla bussar att alltid vara sena....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0