Good day

Är så överdrivet taggad inför vårt stora event vi ska ha i juni! Masquerade carnevale! Typ en Masquerade ball fast med lite karnevalstema, jonglörer och sånt. Man måste ha en mask på sig, awesome. Jag är in charge över bordsdekorationerna. Blir vaser med pärlor och fjädrar i svart och vitt samt en guldig mask. Kommer bli awesome. Vi börjar sälja biljetterna nästa vecka. Alla pengar vi tjänar under kvällen kommer gå till en välgörenhetsorganisation som heter swags for homeless. Sök på dom så får ni reda på mer. 

Köpte iaf min klänning jag ska ha på mig idag. Jättefin, svårt att få en bra bild på den dock. Kostade bara $20 så det var ett riktigt kap. Konstigt att jag köpte en svart klänning va? Haha. Måste tyvärr köpa nya skor och en väska som matchar. Synd om mig, nooot. Sen måste jag såklart hitta en bra mask också. Vet ungefär hur jag vill att den ska se ut. 

Middag/lunch på pancake manor med Sam idag 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0