Winter is coming

Hej hopp! Ligger i sängen med mjukisar och tjpcktröja samt täcket över mig och fryser ändå. Börjar bli riktigt kallt om nätterna i rummet och idag verkar det vilja vara kallt även på dagen? Funderar nästan på att gå och rota fram min mössa som ligger någonstans i garderoben, och kanske ett par strumpor? Kommer lätt flyga hem i mössa och tjocka kläder i juni. Det är för övrigt bara 45 dagar kvar nu! Wohoo! Hemlängtan så det bara skriker om det. Sen när jag kommer hit igen är det bara två månader innan jag flyttar hem. Kommer förhoppningsvis gå jättefort.

Ska snart ge mig ut och power walka igen. Har träningsvärk från igår i låren och rumpan (vad var det jag sa?). Riktigt skönt med lite träningsvärk faktiskt. Idag ska jag även vara duktig och inte äta några onyttigheter. Iaf inge godis, haha. 
KAAAALLT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0