Blööööö

Sjuk och på dåligt humör beskriver mig idag. Ska på date ikväll, men blir nog tvungen att ställa in den. Hoppas att han vill ge mig en till chans. Vi har redan skjutit upp den en gång för att båda var för trötta och bakis igår. Inte ens Ipren hjälper idag. Har inte fått i mig någon mat heller. Skulle göra mackor till frukost, men mådde illa av tanken, så det blev bara en kopp te. Kan inte andas genom vänstra näsborren heller. Åh vad kul det är att vara sjuk! Kan inte någon komma hit med lite glass, godis och möjligen lite frukt (typ jordgubbar och apelsin)? 

Har inget gott hemma alls så får helt enkelt svälta. Livet är tufft när man inte orkar gå upp för alla jobbiga backar till affären. Kommer dö av andnöd om jag ens försöker. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0