Snart där

Usch vad skoltrött jag är och hemlängtan har jag också. Jag älskar brisbane, men inget slår Nyköping (weird). Borta bra men hemma bäst. Är hemma om en vecka och en dag. Flyger om exakt en vecka. Redan nervös inför flygningen, men så är det. Ska köra min klassiker att dygna dagen innan och försöka sova på planet. Tar melatonin (sömnhormonstablett) när vi har startat. Lyckades ju sova 5 timmar på vägen hit så det verkar ju fungera iaf. 

Idag har jag pluggat jättemkt, drog från lektionen för att plugga. Har ändå väldigt bra närvaro och behövde jobba ikapp med lite inlämningar. Är ändå klar med första uppgiften i det här ämnet och han gick igenom hur man skulle göra den på lektion. 

Shoppat har jag också gjort idag. Och igår. Köpte skor igår, svart enkla pumps. Idag köpte jag äntligen min mask till eventet samt smycken och en ny clutch eftersom knappen har lossnat från min andra. Går nog att laga så ska ta med den hem. Nu har jag allt jag behöver till på fredag. Kommer bli grymt kul.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0