Pluggis

Befinner mig just nu på starbucks och brainstormar idéer till en assessment. Ska planera ett till bröllop, ovanligt I know. Jobbar såklart med Sam, men hon har blivit dödssjuk så tänkte att jag skulle börja på uppgiften för att vara snäll. Vi har bestämt platsen, färgerna och storleken så när jag kommer hem ska jag sätta mig på Pinterest och leta inspirationsbilder. Vi har även bestämt att vi ska planera rehearsal dinnern och smekmånaden för att göra det lite mer komplicerat. Som ska åka till Rom hehe. Jag har ansvar för rehearsal och smekmånaden så ska börja fila på menyn och lite sånt också. Man märker att man verkligen brinner för något när man längtar efter att få börja skriva uppgiften haha.

Skrev inget igår för att jag hade rätt mkt att göra i skolan och sen dig mobilen när jag hängde på stan med William. Vi gick till botaniska trädgården och snackade och sen gick vi vidare till south bank och åt våfflor på Max brenner. Han hade aldrig varit där så vi var tvungna helt enkelt. Sen gick vi till stan och köpte kläder till honom. Vi skulle egentligen ut och dansa salsa, random i know, men jag höll på att somna när jag kom hem vid halv 8 så stannade hemma istället. Somnade vid halv 9 och vaknade 12. Sen kunde jag såklart inte somna om förns halv 4 och sen gick jag upp halv 11 idag. Tror jag behövde sova. Sovit alldeles för lite de senaste dagarna. 

Nu ska jag återgå till pluggandet och sen ska jag handla mat. Btw så älskar jag just det här starbucks caféet för det ligger i en galleria med BARA lyxiga affärer som Chanel, Louis Vuitton etc. Går alltid extra långsamt förbi affärerna för att kunna kolla in på alla väskor, hehe.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0