Operation I don't live here

Eftersom att jag inte har något skrivet kontrakt på att jag bor här så ska jag leka "jag bor inte här" imorgon när vi har inspektion. Så inte nog med att jag måste packa inför sverigeresan, måste även packa ner resten av mina saker och gömma det i klädkammaren. Måste såklart städa också och hålla mig borta hela förmiddagen imorgon. Åker nog in till stan och köper souvenirer, last minute grej lixom. 

Försöker även lista ut hur mycket min väska väger. Kan fortfarande lyfta den med en arm, men det är lite småjobbigt så jag hoppas att den väger typ 20. Jobbigt om jag skulle ha övervikt. Får ha 23kg och har lite mer kläder som hänger på tork som ska packas ner. Bara att be till gudarna och hoppas på det bästa antar jag. Necessären är inte färdigpackad heller. Segt att dom inte har en våg här. 

Btw så är jag fortfarande bakis från i lördags. Hur är det ens möjligt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0