Thanksgiving

Idag är det thanksgiving i USA och eftersom jag går i en amerikansk skola så tycker man ju att de borde visa det, men det finns inget som tyder på att det är någon speciell dag idag.
Fick iaf tillbaka mitt matteprov idag. 16/20 vilket är 90% och en 6a på IB betygskalan som går upp till 7. Jag är nöjd, hehe. Ska ha mandarin om några minuter där vi ska fortsätta lite med våra projekt, men duktig som man är så är jag redan klar med det, förutom att jag inte har en aning om hur man skriver Kunshan. Får fråga Miss Duan om det. Efter det så har jag study och tänkte jobba lite mer matte så jag inte har någon läxa tills nästa gång och efter det är det lunch och sen ekonomi. Bra dag än så länge och det bästa är att jag är ledig imorgon så får en långhelg, wiiie!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0