Föll för grupptrycket!

Ja, nu sitter jag här med en blogg. Man kan säga att jag föll för grupptrycket till slut haha. Det som kommer skrivas här är nog mest det som händer i mitt liv och lite sånt klassiskt bloggtjafs.
Jag kan ju alltid börja med att skriva om det som har hänt idag. Har varit i skolan och haft biologi, engelska, drama och theory of knowledge. Har väl varit en helt okej dag förutom det att jag fick en jobbig huvudvärk efter lunch. Kom på att det troligen berodde på att jag inte hade fått i mig något kaffe.

Dagens tanke:
Varför har man helg om lärarna ändå ger en massa läxor och prov man måste plugga till? Är inte helgen till för att man ska få vila upp sig och hämta nya krafter för att klara av ännu en vecka med plugg?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0