En månad!

Nu är det prick en månad kvar innan jag flyttar hem! Väldigt skönt, men ändå väldigt konstigt. Har vant mig vid Shanghai nu och det kommer att vara tråkigt att lämna allt. Ska ju hit på höstlovet, men ändå. Kommer sakna att inte kunna fixa naglarna varje vecka, Starbucks och fake market. Filmaffären kommer också vara saknad. Kommer däremot inte att sakna trafiken och att bli utstirrad så fort man går och handlar.


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Pappa ska åka iväg till nått annat ställe i Kina ikväll med jobbet så ska hjälpa honom att bestämma vilken kostym han ska ha med sig. Sen så är det min tur att laga mat och jag har ingen aning om vad jag ska laga. Känns bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0