Ojoj

Internet har varit lite sisådär idag. Blogg.se har fungerat att logga in på men att uppdatera gick inge vidare. Nu går det bättre iaf så tänkte bara samantfatta dagen lite snabbt.

Vädret har varit sämst idag, regn hela morgonen och mulet resten av dagen. Kändes mer som höst än vår. Ställde mig och bakade tårtbotten till mammas tårta. Orkade inte göra en äppelkaka också så kanske gör den imorgon. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Väntat på att Marcus ska logga in på MSN vilket han inte tycks vilja göra. Ska vänta ett tag till, men är så förbaskat trött så kommer säkert somna medan jag väntar. Slog nyss in mammas paket också. Det är inte det lättaste att slå in en stor porslinsvas, men lyckades rätt bra faktiskt.


Imorgon ska jag äta godis och ägg i mängder, samt tårta och sånt eftersom att mamma fyller år. Som det ser ut nu så ska vi få bra väder också. 22 grader och sol är inte helt fel.


Nu ska jag vänta på Marcus tills jag somnar, hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0