Lördagsmys

Sitter i Marcus säng och bloggar, igen. Blir nog kvar här i natt. Måste troligen gå hem om jag inte sover här och det avgör saken. Nej, vill sova här haha.
Rinkbandyn gick bra. De vann med 7-1 och hade tre avbytare medan det andra laget var en person kort på isen. Tror att det skulle varit en intressantare match om det hade varit jämna lag, men de vann iaf.
Efter det åkte jag hem till Marcus och åt tacos. Mums på det. Sen bar det av mot stallet och kvällsfodra. Känns väldigt skumt att komma dit och inte höra Celines gnäggning. När vi var klara där blev det melodifestivalen och jag dissade i stort sett alla låtar förutom Rasmus Vibergs och Dannys bidrag. Var typ helt säker på att Rasmus skulle gå vidare, men inte fan gjorde han det. Jag hade redan listat ut att Danny skulle gå till final tack vare alla småtjejer som röstar på honom. Dock så var hans låt rätt bra och han hade bäst scennärvaro.
Nu sitter vi vid varsin dator och gör olika saker. Han spelar WoW och jag bloggar, kollar facebook och youtube. Vi är sååå sociala.

Vad har ni haft för er denna lördagkväll?


Kommentarer
Tildah

Hej tänkte bara påminna dig om att du är med och tävlar på min blogg och jag vill gärna ha in ditt bidrag! kram kram!

2011-02-06 @ 22:29:55
URL: http://tiiildah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0