18 år!

Kom på att jag fyller 18 om lite mer än ett halvår idag, så har börjat knåpa på en önskelista ;). Gäller att vara ute i god tid så att man får det man vill ha. Den ser iaf ut såhär just nu:
  • Espressomaskin (blev kär i den vi hade i lägenheten i Melbourne (A))
  • Köttkniv (Har alla andra varianter av knivar typ)
  • Presskanna (fanns en superdupersnygg på Starbucks vid Grand Gateway innan jul haha)
  • Kamera (med minst 10 mega pixlar och bra zoom)
Och nu står det still haha :). Tur att det är ett tag kvar.
Det var precis en sån här Nespressobryggare vi hade i Melbourne :)
Vill dock inte ha en rosa, men en limegrön skulle inte vara helt fel med tanken på att alla mina kökssaker är limegröna haha :).
Har typ en sån här kniv i Nyköping, men den har pappa fått från min morfar som i sin tur hade fått den från en slaktare haha. Den är grymt bra iaf, men vill helst ha en från Anders Petter då alla mina andra knivar är av det märket.
Okej, det var inte riktigt en sån här som fanns på Starbucks men den var röd, fast mer metallicröd. Vet dock inte om det blir så snyggt med alla limegröna saker haha.
Hittade den här kameran på expert.se :)

Olympus  µ Tough 8010 Platinum

Den är stöttålig (vilket är bra med tanke på att jag alltid lyckas tappa saker och att jag kan ha den i stallet) fryssäker ner till -10 grader och vattentålig (kan oxå vara bra ifall att haha). Den har 14 megapixlar och 5x zoom. Kostar 2590:-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0