Hej mitt vinterland

Nu har jag äntligen fått igång internet på datorn så nu kan jag uppdatera igen. Resan med flyg har gått bra, lite turbulens över Ryssland och Finland bara, men det brukar det vara. Flyget mellan Beijing och Stockholm tog ca 9 timmar. Efter fem så hade jag väääldigt tråkigt och inte kunde jag sova heller. Satt och lyssnade på musik, kollade på Scrubs i datorn, läste lite och försökte sova. I Stockholm kom väskorna efter 4 minuter, måste vara rekord. Sen blev det en timmes väntan på tåget. Mamma hade köpt biljetter som skulle ta oss från Arlanda till Södertälje, sjukt skumt att det inte gick något förbi Nyköping. Hon köpte iaf dem för att vi skulle slippa hålla på och byta tåg med alla resväskor, men när vi kom mot Stockholm så sa de i högtalarna att alla som skulle vidare mot Linköping, Norrköping och Södertälje Syd skulle byta tåg i Stockholm för att det tåget i åkte med skulle in på nån kontroll. Det var bara att konka ut alla väskor och hoppa in på ett annat tåg. När vi väl kom till Södertälje så hämtade farfar upp oss och så åkte vi hem. Det blev väldigt trångt och mysigt i baksätet haha. Vi var hemma i huset runt 8 på kvällen. Runt 9 så kom Marcus förbi. Han drog igen runt halv 11 och då gick jag och la mig. Hade ju varit vaken i nästan 24 timmar då. Och nu sitter jag här. Vaknade 20 över 6 och var pigg haha. Nu ska jag hitta någon frukost och sen blir det duschen.

Puss hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0