Mmm Marabou

Kalla mig knäpp men jag har alltid tyckt om att åka till Ikea och kolla möbler :). De flesta jag känner hatar att åka dit haha. Det är extra skönt att komma dit när man bor i Kina för allt ser ut som det gör på Ikea i Sverige. Alla saker heter det svenska namnet, det står även på kinesiska haha. Undra vad "Malm" heter hm.... :). Min dramaklass kallade Ikea för svenskarnas frizon haha. Det bästa med Ikea i Kina är att man kan köpa massa svensk mat :D. Vi köper alltid typ kaviar, cider, knäckebröd, lingonsylt och såklart marabou ;D. Ja, jag vet att jag ska äta nyttigare men... det är ju marabou och köpte bara ett pack med två rullar mjölkchoklad. Har redan ätit upp en hehe.

Bjuder väldigt väldigt väldigt mycket på bilden med en lycklig Linnea och hennes marabou :)


Kommentarer
Marcus

Hehe man ser ju att du är glad och lite röd ;D (a) <333

2011-01-18 @ 13:31:48
Linnea

Det är camen som gjorde så att jag blev röd :O frös som f*n när jag tog bilden så är nog snarare väldigt blek egentligen haha :)

2011-01-18 @ 16:08:50
URL: http://neato.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0