Hälften kvar

Halva veckan klar, halva kvar. Äter frulle just nu och har ont i halsen. Inte så där ont så att jag inte kan äta eller prata, jag bara känner att det är obehagligt i halsen typ. Funderande på att dricka te nu men kommer inte överleva utan mitt kaffe.

Igår hände det inte speciellt mkt. Gick typ och la mig när jag kom hem och kollade på serier. Ointressant dag med andra ord.

Idag ska jag till skolan och göra saker som jag lika gärna kunde gjort hemma, men drar dit för att jag är duktig. Kan bli så att jag åker hem vid lunch eller nått. Sen ikväll så ska jag på bio med australiensaren. Hungergames 2 ska vi tydligen se. Har ju inte sett ettan så kommer säkert sitta och fatta nada. Nej, vet ju lixom vad serien handlar om så det ska nog gå bra.

Kom på nu att jag inte har nån lunch att ta med mig. Får la bli att köpa macka eller nått. 

Kaffe <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0