Snart helg

Har precis kommit fram till skolan och ska snart börja lektionen. Känns väldigt onödigt att vara här för min partner som jag skriver en uppgift med är bortrest så skulle lika gärna vara hemma. Dock måste jag ha närvaron så är här ändå. Har även sjukt ont i halsen och känner mig allmänt sjuk idag. Sov 4,5 timma inatt så känner mig nog sjukare än vad jag är. 

Var som sagt på bio igår med Brandon. Bra film men skulle underlättat att ha sett ettan först haha. Nej men det var rätt lätt att komma in i den ändå. Efter bion så åkte vi hem till mig och snackade och han drog hem vid 1, så det är därför jag fick lite för lite sömn. 

Nu ska jag försöka koncentrera mig på lektionen. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0