Tisdagmorgon

God morgon! Har precis kommit fram till skolan och väntar på att vi ska börja. Har people management idag, astråkigt, men men. Längtar redan till lunchen, har nämligen tacos med mig. Mums! 

Igår kväll var jag som sagt ute på south bank med en australiensare jag träffade på krogen i helgen. Mycket trevligt och han fick lära sig lite svenska, haha. Han bjöd mig på chokladfondue på en dessert restaurang som endast har choklad på menyn. Himmelriket! Sen åkte vi hem till mig och skrattade åt saker på internet, standard, haha. Han drog hem igen vid typ halv tolv så fick inte speciellt mycket sömn inatt. Kaffe får bli min räddning idag tror jag.

Börjar för övrigt bli sjuk tror jag. Känns konstigt i halsen och börjar bli snuvig. Usch och fy på det. Trodde jag skulle slippa bli sjuk eftersom det är varmt här, hehe.





Kommentarer
MikaelT

Manager's role in performance management ska du väl gå igenom med mig i stället!

2013-12-03 @ 20:26:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0