Startar upp bloggen igen!

Det känns som att det var igår jag bloggade senast, men det var 1,5 år sen. Oj oj, fy på mig. Har haft lust att blogga ett tag nu, men aldrig riktigt orkat ta tag i det, men nu sitter jag här och har sjukt mycket idéer! Måste ändra bloggdesignen och lite sådant, men det kommer. Känns lite fel att ha en header där det står "mitt liv i kina" när jag bor i Sverige igen. 
 
Idag skulle jag städa, men det enda jag har gjort so far är att bädda sängen och lägga in rena kläder i garderoben... bättre än ingenting, right? Haha, nej Marcus kommer döda mig om jag inte plockar upp alla kläder från sovrumsgolvet och dammsuger så får väl ta och göra det. Har även tvättid ikväll och sen ska maten lagas. Lagade gourmetmiddag igår så idag blir det fiskpinnar, man kan inte vara stjärnkock två dagar i rad. 
 
Bäst att jag sätter igång nu, annars sitter jag här i 3 timmar till.
 
Ni får en söt kaninbild att titta på så länge!


Kommentarer
Lovisa

Haha mitt liv i kina xD Good one!

Kul att du har blogg! Jag ska följa den slaaavistk :D

Kram

2013-02-21 @ 20:33:26
URL: http://lovzan.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0