Uttråkad

Är väldigt trött på att sitta instängd i lägenheten nu. Har för mycket energi för att kunna sitta stilla och för lite energi för att orka göra nått vettigt. Är hungrig men bara sugen på sötsaker och tror inte att det är så bra att slänga i sig massa kakor och godis än. Har i alla fall lyckats få i mig en tallrik yoghurt och en macka idag.

Marcus är iväg och kollar bil med sin kompis i Tumba tror jag. Dom är på väg hem nu, men det tog typ två timmar för dom att komma dit haha. Blev ingen bil för kompisen, den var tydligen riktigt dålig.

Jag har diskat undan den mesta disken nu och håller på att tvätta massa lakan och sånt. Kände att det var bäst att bädda rent nu eftersom lakanen är svettiga och äckliga efter man har varit sjuk. I väntan på att maskinen ska bli klar ser jag på scrubs på sexan. Har även pluggat lite hotell, men det är svårt att göra det själv så ska plugga järnet med Sara imorgon och på fredag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0