Dålig uppdatering

Skrev inte ett endaste inlägg igår och jag mår nästan lite dåligt över det. Hade fullt upp hela dagen. Först gick vi upp vid typ 10 och åkte till stallet nån timma senare. Gick ut på promenad med Celine. Riktigt skönt ute, fast vi blev lite blöta om fötterna. Hon är som en hund när man går med henne, haha. Gick runt harg vilket tog 35 minuter eller nått sånt. Sen åkte vi hem och bytte om för att sedan åka till Marcus föräldrar och äta mat. Blev ingen påskmat direkt. Ris och kyckling samt kladdkaka till efterrätt. Brukar ändå bara äta lite lax, köttbullar och korv och kanske nått ägg på påskbuffén så det gjorde mig ingenting att det blev ris och kyckling. Sen var vi hos svärföräldrarna hela kvällen och spela monopol i två timmar. Jag vann! Det var inte det klassiska monopolet utan china edition så man köpte olika kinesiska städer. Shanghai var dyrast och den köpte jag såklart. Kul hade vi i alla fall.

Idag hade vi lunchfodringen i stallet så vi åkte dit vid tolv och sen åkte vi och handlade lite. Nu har vi precis druckit kaffe och ätit en omelett till lunch. Idag ska vi städa och ta det lugnt. Johanna skulle rida Celine idag så behöver inte åka till stallet igen. Har startat en maskin med tvätt också så blir en riktig städdag.



Kommentarer
kaffehörnan

Längesedan man spela monopol

2013-03-31 @ 14:49:40
URL: http://www.kaffehornan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0