God Morgon

Sitter och dricker te i köket nu och ska snart börja göra mig i ordning för skolan. Det suger att jag troligen kommer vara den enda trean på skolan idag, haha. Alla andra är antingen lediga eller i England. Inte alls avundsjuk på dom som springer runt och shoppar i London, jag är inte bitter.

För övrigt så känns det som om någon har tänt eld på min hals för den gör så sjukt ont. Hoppas jag inte fått influensan. Syrran har troligen det så jag kan mycket väl blivit smittad. Har inte tid att vara sjuk så ska ta en ipren och massa annan medicin innan jag går iväg.

Ikväll ska jag till stallet. Ska rida, men vet inte riktigt vart. På banan kanske för den börjar se bra ut igen nu. Orkar inte rida till ridhuset själv. Supertråkigt. Ska passa på att smörja lite grejor också tror jag. Det sa jag att jag skulle göra igår när jag var i stallet, men det slutade med att jag satt och snackade i sadelkammaren i 30 min istället. Bättre lycka idag då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0