Sköna söndag

Sitter i soffan och väntar på att Marcus ska komma hem. Han kommer vilken minut som helst nu och jag är helt uppe i varv. Längtar så sjukt mycket efter honom. 
 
Idag har jag varit i stallet och ridit i ridhuset. Gick superbra och hon var precis lagom pigg. Var bara en till ryttare i ridhuset idag så fick plats ordentligt. Sen mockade jag och fixade maten samtidigt som mamma städade i torkrummet och sadelkammaren. Var vår tur att städa den här veckan.
 
När jag kom hem så bäddade jag rent i sängen, duschade och startade en maskin tvätt med Marcus arbetsbyxor. Han kommer vara hemma en natt och imorron åker han iväg till Skövde för att jobba. Så är det att vara tillsammans med en som jobbar runt omkring hela Sverige. Börjar bli rätt van nu, men det var riktigt jobbigt i början. 
 
Senare ikväll ska jag bara mysa med älsklingen och se på nån bra film. Man får passa på när han är hemma, haha.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0