Sorry

Hade ingen ork för att blogga igår. Var i skolan och sen var jag i stallet, handlade och sov typ. Sjukt trött var jag i alla fall. Skulle rida i ridhuset, men det blev väldigt ont om tid så avbokade bokningen och red runt Oxbacken och Myra istället. Snacka om att hon var på tå hela tiden. Dels så blåste det och dels är hon nyklippt så hon sjukt mycket energi, men hon sprang aldrig iväg eller dummade sig. Det roligaste var nog när hon blev rädd för tre chihuahuaor som kom springandes mot henne och skällde. Hon har aldrig varit rädd för hundar förut, men de minsta hundarna är tydligen livsfarliga. Hon bryr sig inte alls om Buddah och Tingeling i stallet som kan springa runt och skälla ibland. Aja, överlag gick det bra och det blev en hel del trav och skrittarbete. Dock var grusvägen som jag tänkt galoppera lite på full av is så blev ingen galopp. Ska till ridhuset idag så då ska jag rida igenom henne ordentligt.

Just nu sitter jag och äter apelsin och passionsfrukt samt dricker kaffe. Har haft riktiga cravings efter frukt så köpte massor när jag handlade igår. Skulle nog kunna leva på frukt, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0