Blubb

 
 

Kom inte på nått vettigt att skriva som rubrik. Men som ni märker är jag i alla fall inte död efter morgonens träning med Paul. Han drog iväg mig till en gigantisk sportanläggning och så tränade vi asset av oss. Nej men vi sprang lite och körde lite styrka också. Sen tvingade han mig att stretcha i 1 timma haha. Tror det var för att han ville se hur vig jag var. Själv tycker jag att jag är stel som bara den, men enligt honom så är jag väldigt vig. Beror väl på hur man ser det. Sen kom han såklart på att jag var kittlig så tillslut fick jag honom att göra "pinky promise" på att han inte skulle kittla mig mer.

I alla fall så har jag faktiskt tagit mig till affären idag och köpt vatten, frukt och onyttiga saker. Är det bara jag som tänker "nej men nu har jag varit duktig och tränat. Jag förtjänar nog lite godis."? Haha. Tur att jag har svårt för att gå upp i vikt, än så länge. Ben har ju förutspått att jag kommer bli tjock om 3 år.

Nu ska jag fortsätta plugga lite och sluta äta godis för jag mår lite illa nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0