Done

Ääääääntligen är jag klar med allt plugg. Nu kan jag njuta av tre dagars ledighet. Börjar min nya kurs på tisdag och en annan på onsdag så lär bli mer plugg framöver. 

Kollade även upp när i sommar jag har ledigt. Visar sig att jag får ledigt på midsommarafton så då tänkte jag kanske passa på att ta mig till Sverige i två veckor. Tar nog ledigt några dagar så att jag är i Sverige under midsommar. Planen är att jag ska åka 18e juni och flyga tillbaka typ 5-6 juli beroende på priserna. Billigaste jag hittat än så länge är 13600kr, men hoppas på att biljetterna sjunker lite iaf. Gick in och kollade hur mkt SAS tog och det var 15300kr. Får fortsätta leta lite helt enkelt. Hoppas på att få jobb snart så att jag har lite extra cash att röra mig med.




Kommentarer
Mikael T

Trevligt om det funkar. Då åker du ju från vinter till sommar, men jag undrar vad som är varmast...

2013-11-23 @ 10:37:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0