Fiiiiint

Har precis lagt mig i min nybäddade säng efter en trevlig kväll hos makayla, Robin och david med de andra tjejerna och Alex. Spelade beerpong (standard) och snackade skit. Har även kommit fram till att jag inte är lika lärtpåverkad längre. Förut kunde jag dricka tre cider och vara lullig. Idag drack jag tre breezers och känner knappt av det. Surt! Billigare fyllor när man är lättpåverkad, haha. 

Har även gått och tänkt på en personlig sak som gjort mig lite nere idag, och alkohol brukar ju inte göra saken bättre. Slutade med att typ alla killarna frågade om jag var okej för jag såg lite nere ut. Orkade inte berätta mina problem så sa att allt var bra. Hade väl säkert börjat gråta eller något, och det vill jag ju inte. Hatar att gråta inför folk. 

Ska nog ta och sova snart, men så här ser i alla fall min säng ut nu med nya lakan och kuddar.

Så här såg det ut innan (har möblerat om sen jag tog den här bilden)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0