God Morgon

God morgon (eftermiddag)! Jag har precis druckit kaffe och ätit frukost. Gick upp halv tolv, vaknade först vid nio men sen skulle jag bara blunda lite. Det slutar alltid med att man sover några timmar till, right? Nej men satt uppe och skypade till typ halv tre i natt så tyckte att jag förtjänade en sovmorgon. Har ju ändå ingen skola idag.
 
Idag ska jag i alla fall plugga och sen måste jag ta mig till affären också. Måste köpa vatten, dör av törst. Kranvattnet är jätteäckligt. Smakar som poolvatten. Använder endast det vattnet när jag gör kaffe och lagar mat för då känner man inte av smaken. Funderar även på om jag ska klicka hem något från Asos. Har hittat skitmycket snyggt på rean så why not? Hittade även massa fint på H&M's hemsida(!). Har nog aldrig hänt förut. Är väl bara för att jag inte kan beställa hit något. Får kanske beställa hem det till föräldrarna så får dom skicka hit paketet. Får se hur jag gör.
 
Bjuder på en grymt fin cam-bild på mig. Osminkad och vacker.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0