Mat och bakning

Började laga mat vid typ 5 och sen fick jag för mig att jag skulle baka kladdkaka också. Asgott blev det i alla fall. Pasta med kött, avokado och tomater blev min fina söndagsmiddag. Lite trist att laga mat till sig själv bara. De flesta dagarna brukar jag vara dålig på att äta riktig mat. Brukar bli mackor, nudlar eller gröt typ. Men ibland får jag för mig att laga massa mat och frysa in och göra matlådor som jag kan ta med mig till skolan. Har kyckling hemma så funderar på om jag ska göra baconlindad kyckling imorgon och ta med mig en låda till skolan på onsdag. Har ju bara skola en dag den här veckan, asnice. Dock blir det lite långtråkigt hemma om dagarna. Men har rätt mycket plugg så får se till att göra det när jag är ledig.
 
 


Kommentarer
Mikael T

Smarrigt! Australiensiskt kött förstås...

2013-11-18 @ 21:57:58
Mikael T

Smarrigt! Australiensiskt kött förstås...

2013-11-18 @ 21:57:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0