Ajaj

Godmorgon på er! Sitter i skolan på lektionen och dricker kaffe. Det spelar ingen roll om jag dricker kaffe hemma på morgonen, måste ha en kopp/mugg när jag kommer till skolan. Kaffeberoende. 
Hatar iaf att gå igenom slides på lektionen. Det mesta skulle man kunna läsa själv. Skulle vara mkt bättre om vi fick jobba istället. Jag och Sam är i stort sätt klara med första uppgiften, vi ska bara fylla på lite information om vissa saker. Vi borde iaf kunna lämna in den idag. 
Min rygg är förövrigt jättestel och gör allmänt ont. Frågade både Wille och Christoffer om någon av dom ville ställa sig på min rygg så att den skulle knaka. Ingen vågade. Vill bara att den ska knacka för det känns som att den har låst sig vid skuldran. Gör jätteont! Det onda har spridit sig upp till nacken också så får ont i huvudet till och från. Skulle nog behöva gå till en massör eller kanske en kiropraktor. Eller så tvingar jag nån att massera mig haha. 

Den här quoten haha 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0