Back in school

Spenderade gårdagen med att sova. Välbehövligt efter en hel helg med alldeles för lite sömn. Låg i sängen och såg på game of thrones och njöt av att få ligga på en säng. 

Idag är jag ensam i min klass i skolan. Världens tråkigaste ämne och så måste jag fokusera på läraren hela tiden. Koncentrationssvårigheter är inte att leka med. Har nog inte ADHD men kanske några av bokstäverna eller bara en bokstav? 
Anyway, var och shoppade smink på lunchen. Supertrevlig tjej som hjälpte mig hitta rätt nyans på foundation. Hon tog fram två olika nyanser och testade på mig. Det kallar jag värdskap och service (hjärntvättad av att ha läst hotell). Blev iaf en från bare minerals och en ny foundationborste. Ska gå på jakt efter ett snyggt neutralt läppstift nån annan gång. Tycker det är snyggt när läpparna ser så naturliga ut som möjligt. Plus att jag verkligen inte tycker att jag passar i rött eller rosa läppstift. Känner mig lite som en clown i det, eller en Barbie. 

Sam ska sova hos mig ikväll så ska möta upp henne i stan vid fyra och fika innan vi drar hem. Vi ska laga mat också och hon går på diet just nu så får bli nått riktigt nyttigt. Kanske en fruktsallad också? Har mango cravings. Och jordgubbar! Synd att frukt är så dyrt i det här jäkla landet.

Ska återgå till pluggandet nu. Kanske skriver nått mer ikväll. We'll see!
Fyren i Byron Bay


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0