Godkväll

Äntligen helg! Har faktiskt fått massa saker gjorda i skolan idag. Lite stolt över mig själv. Nu står packning och städning på schemat. Sam kommer hit imorgon för att hjälpa mig packa och dricka vin. Bäst att vi packar först haha. Behöver ju iaf inte tänka på nån maxvikt på väskan. Den lär bli överfull. Fick låna willes väska om jag behövde så det löser sig på nått sätt. 

Har precis smällt i mig en hel kladdkaka själv. Dör lite nu, men gott vare! Min roomie gav mig senaste episoden av once upon a time eftersom jag inte har nått internet kvar. Gaaah varför är episoderna bara 40min? Vill se mer nuuuuuuu. Började nästan gråta i början för att man får se neals begravning. Han får inte vara död! Tillåter inte det! 

Ska tydligen ut på äventyr med Wille nu. Jk, vi ska till en atm för att se om han kommer ihåg koden till ett av sina kort. 
Orkade inte riktigt allt, hehe 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0