Godmorgon

Hej hej! Tänkte bara säga att jag lever och be om ursäkt för att jag inte bloggade igår. Hade inget speciellt att blogga om bara. Var hemma igår och pluggade, skrev på min bok, såg film och ja that's it. Såg först på Mortal Instruments (dreggel varning på Jamie Campbell Bower) med William och sen på When in Rome med Josh. Tvingade även Josh att se på Once Upom a Time med och han verkade inte lida speciellt mycket av det.
 
Blev även "utkastad" från min lägenhet igår. Nej, kanske inte utkastad, men mina landlords frågade om jag kunde försöka vara helt utflyttad i helgen för det kommer tydligen en ny svensk tjej hit och dom behöver mitt rum. Jag hade ändå tänkt flytta i helgen för palla flytta på en onsdag? Josh ska hjälpa mig att köra alla saker. Löste det på ett väldigt snyggt sätt igår. "Now I just have to figure out how to get all my stuff to the new place." Han erbjöd sig att skjutsa på en gång så jag är nöjd. Hade varit jobbigt att behöva ta en taxi, $40 har jag ingen lust att lägga ut bara sådär.
 
Nej nu måste jag borsta håret och packa väskan. Hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0