I'm alive

Hej hej! Jag har inte blivit uppäten av en orm eller något liknade, har haft mycket i skolan och nu befinner jag mig mitt ute i ingenstans hos en hippie som Jacke jobbade för tidigare. Vi impulsåkte till Byron bay i torsdags, men alla hostel är fulla så vi fick sova här första natten. Sen igår drog vi in till Byron för att hänga på stranden och chilla. Ellet ja, först åkte vi till brunswick och chillade på stranden där. Sen hitchhikade vi till Byron. Bästa sättet att ta sig runt. Folk är så himla snälla här och plockar upp en. Iaf så spenderade vi natten på stranden, svinkallt så vi fick ligga och hålla om varandra för att hålla värmen uppe. Vi hade jackes sovsäck som täcke och så låg vi på våra handdukar. 

Idag hängde vi på stranden igen och sen kom jackes kompis axel så vi har chillat runt med honom. Jag shoppade lite och sen åkte vi till stranden som jag och Christoffer sov på i julas. Inte lika mycket folk där som det är i "centrala" Byron. Sen åkte vi och köpte mat och tog oss till hippiens hus igen. Vi ska tälta här inatt och imorgon kväll åker jag till brisbane igen. 

Internet suger här så skriver nog inget mer förrän jag är hemma eller på bussen hem imorgon. 
Mobilen har typ varit död så fort jag velat ta kort på nått så har inga bilder från resan heller. Kanske tar bilder imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0